Kundservice

Vi hanterar er inkommande trafik och flyttar kundservicen från kostnadssida till tillgångssida. De enklaste frågorna till mer komplexa frågeställningar besvaras av våra utbildade agenter. Vi förebygger aktivt kundtapp genom att föra dialogen innan kund avslutat eller bytt leverantör.
Sälj är service och service är sälj. Vi söker samtidigt merförsäljning utifrån kunds behov.

Reaktiv support

Klassisk kundservice. Vi säkerställer att telefon, chat och mail för inkommande ärenden hanteras. Både konsument- och företagskunder.

Win-back

Att samtala framgångsrikt med kunder som potentiellt avser lämna ett företag kan vara direkt avgörande. Vi har också erfarenhet av att samtala med tidigare kunder för att få de att komma tillbaka.

Vi ser till att kunderna slipper telefonköer. För er betyder detta fler affärsmöjlighet och nöjda kunder. Välj när ni vill ha hjälp med det personliga bemötandet.

Digitalt

Många kunder vill idag avisera sina ärenden digitalt. Vi bistår i arbetet på chatten, i sociala medier eller i mailkorgen.

Från kostnadssida till tillgångssida

Vårt fokus är på kvalitet, kostnadseffektivitet och proaktivt affärshanterande. Resultatet är mer nöjda och lönsamma kunder.

Kontakta oss