På uppdrag av våra uppdragsgivare kontaktar vi både företag och privatpersoner i marknadsförings- och försäljningssyfte.
Vårt uppdrag innebär att vi kontaktar befintliga kunder som har ett etablerat förhållande med vår uppdragsgivare, med syfte att informera om produkter, tjänster och unika erbjudanden.
Vi ringer normalt sett inte hushåll som är registrerade i NIX. Om Ni finns registrerade i NIX och ändå blivit uppringd av oss, beror detta oftast på att du som kund är, eller nyligen har varit kund, hos någon av våra uppdragsgivare. För mer information om NIX och vilka regler som gäller, klicka här!
Ibland kan det förekomma tekniska störningar på telenätet eller i systemet trots att Bigacom använder modern teknik som huvudsakligen fungerar felfritt. Den stora mängd samtal som vi hanterar under ett år kan ibland resultera i ett ”tyst samtal”, vilket innebär att samtalet felaktigt har kopplats fram trots att det inte finns någon tillgänglig hos oss som kan svara.
Vi beklagar om detta skulle ha skett och skulle därför uppskatta om du hör av dig till oss. Skicka ditt namn och telefonnummer med en kort beskrivning av ditt ärende via formuläret här intill eller som e-post till: info@bigacom.se. Då kommer vi att göra en felanmälan och rätta till felet så att det inte upprepas igen.
Vi är mycket angelägna om att åtgärda de fel som tyvärr kan förekomma ibland. Din åsikt är därför viktig för oss. Vi tar tacksamt emot både ris och ros. Skicka ditt namn och telefonnummer med en kort beskrivning av ditt ärende via formuläret här intill eller som e-post till: info@bigacom.se.
Välkommen att läsa mer om dina rättigheter och vad lagen säger, samt vart du kan vända dig om du anser att Bigacom inte kan lösa det problem som du upplever.